Tugasan istimewa - bina kemampuan berbahasa Arab anda di musim cuti ini

View previous topic View next topic Go down

Tugasan istimewa - bina kemampuan berbahasa Arab anda di musim cuti ini

Post by zulismail on Thu Mar 27, 2008 8:39 am

Salam..

Silakan semua PA saya dan sesiapa sahaja yang berminat untuk mengambil bahan untuk di 'selfstudy' pada musim cuti ini:

Tujuannya adalah untuk antum study dan fahamkan dengan cara antum sendiri, kemudian bandingkan dengan syarahan dan perbincangan yang akan saya buat nanti, dan akan saya paparkan di sini, sedikit demi sedikit, dalam awal Jun 2008 (mungkin lebih awal lagi)

bahan tersebut ialah 3 buah cerpen:

klik sini untuk download:
http://download334.mediafire.com/imdzlxehibgg/imyow2ejdip/bahancerpen.doc

sekiranya link di atas tidak berjaya, sila klik link berikut:
http://www.mediafire.com/download.php?imyow2ejdip
atau
http://www.zulismail.com/bahancerpen.doc

Anda juga boleh datang sendiri ke ofis saya untuk mengambilnya


Tugasan anda:
- baca dengan bersungguh-sungguh untuk memahami setiap kandungan bahan tersebut (dalam sebulan)
- saya akan menjelaskan bahan tersebut dan anda cuba membandingkan apa yang anda faham dengan kefahaman saya (dalam bulan Jun)

Insha Allah, saya akan cuba menjelaskan bahan tersebut secara berperingkat2
anda kena selalu melihat perkembangan dalam forum ini


Last edited by zulismail on Wed Apr 23, 2008 3:10 pm; edited 6 times in total

_________________
Visit My Website

zulismail
Admin
Admin

Number of posts : 659
Age : 42
Lokasi : Selangor, Malaysia
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.zulismail.com

Back to top Go down

Re: Tugasan istimewa - bina kemampuan berbahasa Arab anda di musim cuti ini

Post by dak arab on Sat Mar 29, 2008 10:23 am

menarik gak..tp x berani nak janji la..coz kat umah mn ader internet..klu nak g cc lak, blm tntu cc tue ada arabic kan..tp seme tue x blh jd kan alasan kan...nak seribu dy...ana nak try wat nnt..

dak arab
Banyak Dah Join
Banyak Dah Join

Number of posts : 44
Lokasi : PANTAI TIMUR
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Tugasan istimewa - bina kemampuan berbahasa Arab anda di musim cuti ini

Post by zulismail on Sat Mar 29, 2008 11:38 am

tak perlu cc yang ada arabic.
teks arabic boleh dibaca dalam hampir semua jenis platform komputer.

untuk tahu caranya, lihat bahagian panduan umum dalam forum ini

_________________
Visit My Website

zulismail
Admin
Admin

Number of posts : 659
Age : 42
Lokasi : Selangor, Malaysia
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.zulismail.com

Back to top Go down

Re: Tugasan istimewa - bina kemampuan berbahasa Arab anda di musim cuti ini

Post by Tilmizah kelate on Fri Apr 11, 2008 9:17 pm

nmpk cam mnarik je keje umah yg ustz bg ni. insy sy akn cuba buat

Tilmizah kelate
Baru Join Sikit-sikit
Baru Join Sikit-sikit

Number of posts : 30
Registration date : 2008-03-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Tugasan istimewa - bina kemampuan berbahasa Arab anda di musim cuti ini

Post by Qusyairy Chan on Fri May 02, 2008 2:03 pm

i've took that short story..i'll start read it ASAP>>
to all friends... Hayya hayya bilJEEHAD..
.
cheers cheers cheers zulzul14

Qusyairy Chan
Senior Member
Senior Member

Number of posts : 163
Age : 31
Lokasi : between heaven
Registration date : 2008-03-23

View user profile http://qusyairychan.blog.friendster.com/

Back to top Go down

Re: Tugasan istimewa - bina kemampuan berbahasa Arab anda di musim cuti ini

Post by Qusyairy Chan on Mon May 12, 2008 2:54 pm

qusyairy dah baca cerpen ke 2.. baca sekali ibas je.. tapi yag dapat paham sket-sket citer nie pasal seorang ibu yang ada 3 org anak pompuan..setiap mlm si ibu akn menceritakan cerita-cerita sebelum si anak masuk tidur.. tetapi di sebabkan si ibu asik mengulangi cerita-cerita yang sama..si anak mahukan perkara lain..iaitu mimpi..tak mau dengr cerita dah!
maka si anak sulong mahukan mimpi sekian sekian..(hehe lupa apa die nak..)
yg tengah mahukan arnabkalau x silap..dan si bongsu pun..x ingat..he2..
nnt ana sambung citer nie... kalau citer semua x suspen...kawan-kawan cepatle download cerita tue..komen ramai2 baru best.. zulzul6

Qusyairy Chan
Senior Member
Senior Member

Number of posts : 163
Age : 31
Lokasi : between heaven
Registration date : 2008-03-23

View user profile http://qusyairychan.blog.friendster.com/

Back to top Go down

Re: Tugasan istimewa - bina kemampuan berbahasa Arab anda di musim cuti ini

Post by zulismail on Mon Jun 02, 2008 11:30 am

Kepada semua pengunjung, huraian kepada cerpen-cerpen arab ini sudah mula dipaparkan sedikit demi sedikit.

sila klik link berikut:
http://arabic.goodforum.net/tugasan-istimewa-untuk-student-upm-terbuka-f24/huraian-cerpen-bahasa-arab-quwwatul-hayah-merujuk-kepada-tugasan-istimewa-t169.htm

_________________
Visit My Website

zulismail
Admin
Admin

Number of posts : 659
Age : 42
Lokasi : Selangor, Malaysia
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.zulismail.com

Back to top Go down

Re: Tugasan istimewa - bina kemampuan berbahasa Arab anda di musim cuti ini

Post by azharassyurtiy on Mon May 16, 2011 12:06 am

GUANE CERITA THREAD NI?

azharassyurtiy
Baru Join Sikit-sikit
Baru Join Sikit-sikit

Number of posts : 21
Registration date : 2011-04-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Tugasan istimewa - bina kemampuan berbahasa Arab anda di musim cuti ini

Post by Sponsored content Today at 3:59 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum