ilmu hitam@sihir

View previous topic View next topic Go down

ilmu hitam@sihir

Post by sabila05 on Fri May 16, 2008 12:30 am

assalamualaikum ust ana ingin tahu benarkah ilmu hitam @sihir boleh dihantar@dituju kpd seseorang dgn tujuan jahat@ untuk menguji keberkesanan ilmu mereka melalui sistem komunikasi seperti handset.Kerana baru2 ini digemparkan dgn berita kononnya berlaku kematian secara mengejutkan setelah mangsa menjawab panggilan telefon yg meragukandan aneh, nombor pemanggil agak panjang cth 603234561312345 dan nombor tersebut bewarna merah dan mangsa mulut berbuih.di khabarkan perkara ini sedang berlaku di Indonesia dan kejadian terbaru berlaku dipuchong sel .

sabila05
Baru Join Sikit-sikit
Baru Join Sikit-sikit

Number of posts : 13
Registration date : 2008-05-07

View user profile

Back to top Go down

Re: ilmu hitam@sihir

Post by Qusyairy Chan on Fri May 16, 2008 2:19 pm

salam..sabila..ana pun baru dapat msj spy berhati2 semalam..
nak percaya pun tidak x percaya pun ntah la..

lagi atu ana dpt msj yg mlm td akn berlaku gelombang besar yg boleh jadi kanser..
ana tanye kan akhi ana yg kerja kat syarikat telekomunikasi..die x de terima maklumat poun..sedangkan kerjanya kena panjat tiang pemancar tu hari2..

kadang2 msj2 ni tipu je kot..tapi bab sihir tu ana x leh nak koman la.. zulzul8

Qusyairy Chan
Senior Member
Senior Member

Number of posts : 163
Age : 31
Lokasi : between heaven
Registration date : 2008-03-23

View user profile http://qusyairychan.blog.friendster.com/

Back to top Go down

Re: ilmu hitam@sihir

Post by zulismail on Sat May 17, 2008 9:02 pm

Percaya hanya Allah SWT yang berkuasa atas segala2nya, bertawakkal dan hiduplah secara normal, macam biasa...

ni rasa nye lebih kepada kisah yang diada2kan.. elok tak yah percaya

_________________
Visit My Website

zulismail
Admin
Admin

Number of posts : 659
Age : 42
Lokasi : Selangor, Malaysia
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.zulismail.com

Back to top Go down

Re: ilmu hitam@sihir

Post by Sponsored content Today at 1:54 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum